Livrare si Retur

Detalii despre livrare

Produsele comandate se livreaza conform modalitatii de livrare aleasa de catre dvs. la inregistrarea comenzii .
In cazul in care doriti sa specificati anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper va rugam sa introduceti in casuta de observatii aceste informatii inainte de finalizarea comenzii.
Produsele se livreaza in limita stocului disponibil.

LA 3 COMENZI REFUZATE SAU NERIDICATE, URMATOARA COMANDA SE VA PLATI OBLIGATORIU CU CARDUL!


LIVRARE

Cumparatorul suporta toate cheltuielile de transport, atat cele aferente livrarii cat si cele aferente unui eventual retur. Exceptie face urmatoarea situatie: Comenzile ce depasesc 99 Ron beneficiaza de livrare gratuita! Costul transportului la retur este suportat de catre Cumparator inclusiv pentru comenzile ce depasesc 99 Ron si a caror livrare este gratuita. In cazul retururilor, contravaloarea costului de transport va fi scazuta din suma returnata Cumparatorului (acestuia i se va transfera in contul bancar contravaloarea produselor returnate din care se va scadea costul transportului la retur).
Livrarea se efectueaza prin curierat rapid cu unul din partenerii noștri.
Ne rezervăm dreptul de a întârzia/refuza o livrare în cazul în care ați optat pentru plata on-line însă suma virată nu este evidențiata în conturile noastre până la termenul limita stabilit pentru vânzare.
Livrarea in aceeasi zi, doar pentru comenzile livrate in Zalau si plasate pana la ora 14:00, in intervalul luni-vineri. Comenzile plasate dupa ora 14:00 vor fi livrate in urmatoarea zi lucratoare.  Transport gratuit pentru Zalau si 5 km împrejur..
 
Livrarea prin curier rapid, tariful va fi selectat la finalizarea comenzii. Livrarea se face pe teritoriul României, de Luni până Vineri, în  1-5 zile lucrătoare de la plasarea și confirmarea cu succes a comenzii, la adresa specificată. Pentru situațiile în care transportatorul doreste sa majoreze tariful de livrare, ne rezervăm dreptul, la rândul nostru, să modificăm acest preț, fără o notificare prealabilă. Majorarea de preț întra în vigoare și se aplică tuturor livrărilor expediate după anunțarea majorării, cu excepţia celor aflate în procesul de livrare.
In cazul in care livrarea produselor nu se efectueaza în termenul stabilit, aveți dreptul la rezoluţiunea contractului. În acest caz, vă vom rambursa fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului în decurs de cel mult 15 zile calendaristice de la data la care ne-ați comunicat decizia de terminare a contractului pentru motivul de mai sus, cu condiția ca decizia dvs. să ne parvină înainte de livrarea efectivă a produselor comandate.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.
Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. Prin acest contract, doar rounic.ro poate avea opțiunea alegerii transportatorului.
În cazul în care clientul solicită în scris sau telefonic, ulterior lansării comenzii, modificări asupra comenzii, termenul de livrare va fi de 1- 5 zile lucrătoare de la momentul ultimei intervenții pe comanda inițială.
Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, pecuniare sau de altă natura fată de rounic.ro .
 De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile asupra cărora se solicită mai mult de 2 modificări din momentul plasării și a celor cu date de contact incomplete/incorecte în lipsă unui răspuns din partea Cumpărătorului.
După doua încercări de livrare nereușite, efectuate de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.
 
Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de o lună.
 
Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei curierului si vom fi instiintati in termen de 24 ore de la primirea coletului.
 *In luna decembrie si in preajma altor sarbatori, datorita volumului mare de livrari ale curierilor , este posibil ca termenele obisnuite sa fie depasite.
 
 

DREPTUL DE RETRAGERE

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice
Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:
 
Vă informam că beneficiați de o perioadă de 10 zile calendaristice de la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragerea din contract și pentru a returna Bunurile, fără a fi nevoit să vă justificați decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG nr.34/2014, adică să achitați:
 
-          costurile suplimentare în cazul în care ați ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător;
-          costurile directe legate de returnarea produselor;
-          sunteți responsabil și în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
 

RETUR

Retur gratuit daca doriti inlocuirea produsului (pentru comenzi de peste 99 lei)
Cumparatorul suporta toate cheltuielile de transport, atat cele aferente livrarii cat si cele aferente unui eventual retur. Exceptie face urmatoarea situatie: Comenzile ce depasesc 99 Ron beneficiaza de livrare gratuita! Costul transportului la retur este suportat de catre Cumparator inclusiv pentru comenzile ce depasesc 99 Ron si a caror livrare este gratuita. In cazul retururilor, contravaloarea costului de transport va fi scazuta din suma returnata Cumparatorului (acestuia i se va transfera in contul bancar contravaloarea produselor returnate din care se va scadea costul transportului la retur).
Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, documentația complete, cu etichetele intacte). Adresa de livrare/preluare a produselor (pentru retururi) : Badon, nr 118/G, jud. Salaj
NU vor fi acceptate la retur (enumerarea nu este limitativă):
-          Produsele care nu mai au ambalajul original al producătorului în care a fost livrat;
-          Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
-          Alimentele achiziționate;
-          Produsele purtate, spălate, deterioriate sau care miros a parfum;
-          Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (de ex: produse cosmetice);
-          Produse de îngrijire personală: Cosmetice, Parfumuri, Produse pentru igiena intima și igiena dentara;
-          Produse din categoria Jucării (de ex: lego, fluiere, trompete), Copii & Bebe (de ex: scutece absorbante de unică folosintă), petshop (de ex: coșuri, jucării, accesorii);
-          Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
-          Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
-          Înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
-          Ziare, periodice şi reviste;
-          Imprimante sau multifuncționale ale căror consumabile au fost desigilate;
-          Echipamente cu licențe OEM activate (licențe preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
-          Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
-          Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce împiedică aducerea dispozitivului la starea inițială din punct de vedere software;
-          Aparatele de aer condiționat care au fost montate, aparatele de bucătărie care au fost folosite, mașinile de călcat care prezintă urme de utilizare (zgârieturi pe talpă, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.
 
NOTǍ: Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către Cumpărător acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere.
 
În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, purtare, spălare sau care miros a parfum, utilizare, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii ori documentație lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
 
Pentru a se evită neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.
 
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abateri repetate săvârșite de client (de ex: produse ce nu aparțin rounic.ro , produse cu termen de returnare depăşit, produse purtate), inclusiv pentru refuzuri constant și repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fără o notificare prealabilă.
 
Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:
 
Cumpărătorul este obligat să notifice rounic.ro   intenția de a returna conform termenului stipulate în sectiunea intitulata RETURNARI, alegând una dintre următoarele variante:
  
a) prin completarea formularului de retragere existent pe site in sectiunea Retur produse.
 
b) printr-o declaraţie neechivocă în care să vă exprimați decizia de retragere din contract și pe care să ne-o trimiteți scris prin e-mail pe comenzi@rounic.ro.
 
Pentru orice comanda returnata:   Cumpărătorul TREBUIE să returneze produsele, ambalate corespunzător, prin intermediul firmei de curierat convenite cu rounic.ro.
 
Formularele completate după expirarea termenului de 15 zile calendaristice nu vor fi luate în considerare.
 
Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar Vânzătorul poate avea opțiunea alegerii transportatorului.
 
Toate coletele conținând produse returnate se vor trimite către: „rounic.ro - Departament RETURURI, la adresă : Loc.Badon, nr 118/G, jud. Salaj.
Contravaloarea produselor deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare în cazul unei returnări de produs sunt suportate de către dvs.
 
În cazul exercitării dreptului de retragere, nu mai târziu de 15 zile calendaristice de la data la care ne-ați informat și înapoiat Bunurile vă vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dvs. exceptand costul transportului atat la livrare cat si la retur, fără întârziere nejustificată astfel:
 
Transfer bancar în termen maxim de 30 zile lucrătoare de la momentul confirmării recepției și verificării integrității coletului returnat. În acest caz, Cumpărătorul trebuie să menționează numărul contului IBAN și numele titularului de cont;